Garanti kapsamı ile içiniz rahat olsun
Epson ürünlerinizin mümkün olan en kısa sürede yeniden sorunsuz bir şekilde çalışmasını sağlamak için hızlı ve güvenilir bir servis sunmada kararlıyız.
Ek servis ve destek kapsamı
5 yıla kadar beklenmedik onarım maliyetleri yoktur.
Önceden fiyatlandırma
Daha basit bütçeleme ve servis giderleri üzerinde daha fazla kontrol.
Epson yetkili servis temsilcileri
Ürün, Epson’ın eğitimli profesyonelleri tarafından onarılır.
Epson Servis Merkezleri
Size hizmet vermek için geniş bir onarım temsilcileri ağı sunuyoruz.
Sınırsız telefon ve e-posta desteği
Müşteri Etkileşim Merkezlerimiz, Epson ürününüzün ömrü boyunca telefon ve e-posta desteği sağlar.
Uzaktan destek
Epson, geniş yelpazede uzaktan destek seçeneği sunar. Daha ayrıntılı bilgi almak için lütfen yerel Epson Müşteri Etkileşim merkeziniz ile iletişime geçin.
Ürününüzü bulun
Ürününüzü bulun ve hangi CoverPlus paketlerinin mevcut olduğunu görün.
Standart garanti ile CoverPlus karşılaştırması | Standart garanti | CoverPlus |
---|---|---|
Kapsanan yıl sayısı | Standart olarak 1-2 yıl | Toplam 5 yıla kadar |
Yanıt süresi | Yanıt hedefi | Garanti edilen yanıt süresi |
Standart servis türünü yükselt | Hayır | Evet |
Standart ticari garantiyi görüntüle | Şartlar ve koşulları görüntüle |
Sunduğumuz servis türleri
CoverPlus bir dizi servis teklifi sunar:
Servis merkezinde
Bu servis paketleri, seçilen kapsam süresi boyunca bir Epson Yetkili Servis Merkezinde ürününüz için onarım sunar. Parçalar ve işçilik kapsam dâhilindedir. Ömür boyu veya bakım olarak belirlenen bazı parçalar, kullanım ömürlerinin sonunda değil, yalnızca arıza durumunda değiştirilir. Arızalı ürününüzü bir Epson onarım merkezine gönderir veya götürürsünüz; ürün onarıldıktan sonra kurye ile size iade edilir.
3, 4 ve 5 yıllık seçenekler mevcuttur
Yerinde
Bu servis paketleri, bir Epson Yetkili Servis Temsilcisi tarafından ürününüz için yerinde onarım sunar. Mühendis, ürününüzü onarmak için konumunuzu ziyaret edecektir. İki iş günü içinde yanıt vermeyi hedefliyoruz.
3, 4 ve 5 yıllık seçenekler mevcuttur
Yerinde yedek
Bu servis paketleri, Epson Yetkili Servis Temsilcisi tarafından ürününüz için yerinde onarım veya yenisiyle değiştirme imkânı sunar. Bir mühendis, arızalı üniteyi almak ve onarım için yerel servis merkezinize götürmek üzere tesisinizi ziyaret edecektir. Bittiğinde, onarılan ürün size iade edilecektir. Görüşme zamanı planlandıktan sonra iki iş günü içinde size ulaşmayı hedefliyoruz.
3, 4 ve 5 yıllık seçenekler mevcuttur
CoverPlus nasıl satın alınır
CoverPlus uzatılmış garantinizi 5 kolay adımda kullanmaya başlayın.
Epson ürününüzü bulun
Ürününüzü bulun ve hangi CoverPlus paketlerinin mevcut olduğunu görün.
CoverPlus paketinizi seçin ve satın alın
Siparişinizi çevrimiçi olarak veya bayiniz aracılığıyla verebilirsiniz
Epson’dan ürününüz için uzatılmış garanti ve kayıt kodunuzu onaylayan bir e-posta alacaksınız
Uzatılmış garantinize nelerin dahil olduğuna dair tüm ayrıntıları ve teknik destek için iletişim bilgilerini içeren bir PDF eklenecektir. Ayrıca, ürününüzü kaydetmeniz için 16 basamaklı bir güvenlik kodu alacaksınız.
Epson ürününüzü çevrimiçi kaydedin
Onay e-postanızdaki 16 haneli güvenlik kodunu kullanarak Epson ürününüzü kaydettirmeniz gerekecektir.
Ürün garantinizi kontrol edin
Geri dönüp Epson ürününüzün uzatılmış garantisini kontrol edebilirsiniz.
Sık sorulan sorular
CoverPlus paketini ne zaman satın alabilirim?
Epson ürününüzün kurulum tarihinden itibaren 60 güne kadar bir paket satın alabilirsiniz.
Epson CoverPlus Servis Paketinin kapsam süresi ne zaman başlar?
Paketler, kayıtlı olduğu ürünün kurulumunun 1. gününden itibaren destek sağlar. Örneğin, 3 yıllık bir CoverPlus paketi, ürününüzün satın alınmasından itibaren 3 yıl boyunca devam eder.
Kapsam süresi boyunca ürünümün onarımını yaptırmada bir sınır var mı?
Epson CoverPlus altında bir ürünün onarılma sayısında herhangi bir sınırlama yoktur. Epson, daha fazla onarımın mümkün olmaması durumunda ürünü uygun bir eş değer ürünle değiştirme hakkına sahiptir.
Ürünümün kapsamının sona erdiğini nasıl anlarım?
https://warrantycheck.epson.eu/ adresine gidin, seri numaranızı girin, standart garantinizi ve ürününüze kayıtlı uzatılmış garantiyi gösterecektir.
Servis çağrısını nasıl gerçekleştirebilirim?
Yerel Epson Destek masanızı arayabilir, e-posta gönderebilir veya çevrimiçi sohbet edebilirsiniz. Numaraların ve iletişim kurulacak kişilerin tam listesine buradan [CIC arama veya destek bölümüne URL] ulaşabilirsiniz
Destek
Faydalı bilgiler bulabilir ve bizimle nasıl iletişime geçeceğinizi öğrenebilirsiniz.