Vizyon ve Strateji

VİZYON VE STRATEJİ

Giriş

Hepimizin daha iyi bir gelecek inşa etme yolunda oynayacağı bir rol var. Epson için sürdürülebilir bir şirket olmak, en küçük ampulden en büyük fabrikaya kadar organizasyonumuzun her yönüne dikkat etmek anlamına gelir.

Kurumsal sosyal sorumluluk stratejisi

Epson, küresel sosyal sorunlar hakkında daha fazla farkındalık oluşturmaya katkıda bulunmaya devam ediyor. Misyonumuzun bir parçası, yerel toplulukların büyümesine ve refah düzeylerinin yükselmesine yardımcı olan yenilikçi ürün ve çözümler sunarak güven oluşturmaktır. Devam eden kurumsal sosyal sorumluluk etkinliğimiz daha iyi bir dünya yaratmaya yardımcı olur ve Epson’ın Yönetim Felsefesinin merkezinde yer alır.

Sürdürülebilir Kalkınma Hedefleri

2015 yılında 150’den fazla dünya liderinin katıldığı BM Sürdürülebilir Kalkınma Zirvesi’nde “Dünyamızı dönüştürmek: 2030 Sürdürülebilir Kalkınma Gündemi” ele alındı.

Sürdürülebilir kalkınma için bir deklarasyon, 17 amaç ve 169 hedef içeren bu gündem, insanlar, gezegenimiz ve refah için bir eylem planıdır.

Yönetim Felsefesinde belirtildiği gibi Epson vazgeçilmez bir şirket olmayı hedeflemektedir ve bu, Epson’ın Birleşmiş Milletler’in sürdürülebilir kalkınma amaçlarının (SDG’ler) gerçekleştirilmesiyle tutarlı olduğunu düşündüğü bir tutkudur.

Yönetişim

Epson’ın Kurumsal Sosyal Sorumluluk Yönetim Ofisi, şirket Başkanına doğrudan bağlı bir raporlama hattına sahiptir. Kurumsal sosyal sorumluluk küresel direktörü, Seiko Epson’ın yönetim kurulu üyesidir ve Epson Group’un KSS etkinliklerinde genel sorumluluğa ve yetkiye sahiptir.

Kurumsal Sosyal Sorumluluk Organizasyonu

Kurumsal Sosyal Sorumluluk Yönetim Ofisinin misyonu, Epson Grubu genelinde kurumsal sosyal sorumluluk faaliyetlerini desteklemek ve Epson’ı vazgeçilmez bir şirket haline getirmeye yardımcı olmaktır.

Temel kurumsal sosyal sorumluluk konuları

Yönetim Felsefemizde belirtilen hedeflere ulaşmak ve vazgeçilmez bir şirket olmak için zorlukları belirlemenin ve bunları olumlu iş faaliyetleri yoluyla ele almanın önemli olduğuna inanıyoruz.

2017 yılında Epson, kurumsal sosyal sorumluluk konularını, ISO 26000 ve diğer kaynaklar tarafından tanımlanan sosyal sorunları göz önünde bulundurarak seçti. Bunları hem kendi bakış açımızdan hem de sosyal perspektiften değerlendirdik ve “Temel Kurumsal Sosyal Sorumluluk Konuları (Önemlilik)” matrisindeki temel konulara öncelik verdik. Temel kurumsal sosyal sorumluluk konularımız hakkında aşağıda bilgi edinebilirsiniz.

ANA İŞİMİZSOSYALÇEVRESELYÖNETİŞİM
Lider teknolojiyle yeni ürün ve hizmetler yaratmakÜrün kalitesi ve iletişimEnerji ve kaynakların etkili kullanımıUyumluluk
Küresel sosyal eğilimlerle uyumlu iş faaliyetleriTüketici sağlığı ve güvenliğiİklim değişikliği ve küresel ısınmaBilgi güvenliğinin güçlendirilmesi
ICT kullanarak verimlilik artışıÇeşitliliği desteklemeÜrün ve hizmetler yoluyla çevreye katkıda bulunma
Ürünlerin rekabet gücüİnsan kaynakları geliştirme, işe alma ve elde tutma
Stratejik pazarlamaİnsan haklarına saygı duymak
Tedarik zinciri yönetimi

Bağlılık

Epson, toplumun bir üyesi olarak uyum, insan hakları, çevresel eylem, iş gücü çeşitliliği ve tedarik zinciri yönetimi gibi alanlarda sosyal sorumluluk sahibi kurumsal davranışlara karşı tavizsiz bir yaklaşım benimser. Bu ve diğer sosyal sorunları ciddiye alıyoruz ve çözümler için çalışıyoruz. Etik kurumsal davranış uygulaması yoluyla ve sunduğumuz ürün ve hizmetlerle daha iyi bir dünyanın gerçekleştirilmesinde merkezi bir rol oynayarak Epson’ı vazgeçilmez bir şirket haline getirmeyi amaçlıyoruz.

Raporlama

Şeffaflığa bağlıyız ve 1999’dan beri kurumsal sosyal sorumluluk faaliyetlerimizi belgelendiriyoruz.

Ödüller

Epson’ın daha iyi bir gelecek inşa etmeye olan bağlılığı Avrupa çapında kabul görmüştür.

Kurumsal Sosyal Sorumluluk hakkında daha fazla bilgi edinin